Ana içeriğe atla

TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ/ELEKTRİK ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ

2022/23 GÜZ DÖNEMİ-İŞLETMEDE MESLEKİ EĞİTİM (7+1) HAKKINDA DUYURU-1

 

MUYS TALEBİ, BAŞVURU EVRAKLARININ TESLİMİ VE ÖNEMLİ KONULAR

 

  1. 2022-23 GÜZ döneminde “İşletmede Mesleki Eğitim” yapacak öğrencilerimiz Güz dönemi başına kadar İşletme arayışlarına devam edebilirler. Güz dönemi başına kadar kendileri İşletme bulamayan öğrenclerimiz için bölümümüze ulaşan talepler doğrultusunda işyerlerine yönlendirme yapılacaktır. Bu kapsamda dönemin ilk haftası  toplantı yapılacak olup, toplantı tarihi ile ilgili bilgiler aşağıda verilmiştir.
  2. 2021-2022 Bahar döneminde İşletmede Mesleki Eğitim yapacak olan öğrencilerimizin İşletmede Mesleki Eğitim ile ilgili esasların yer aldığı Uygulamalı Eğitimler Yönergesi’ni ( https://tf.subu.edu.tr/tr/71 ) dikkatli bir şekilde okuyup anlamaları sorulara cevap bulabilmek açısından önem arz etmektedir.

BAŞVURU AŞAMALARI

  1. İşletmede Mesleki Eğitim yapabilmek için en az 1.8 ortalama şartının sağlanması gerekmektedir.

 

  1. Eğer kayıtlı değilse İşletmenin MUYS sistemine “Kayıt” edilmesi (İşletme sorumlusu tarafından).  Bu aşamada kayıt ve öğrenci talebi ile ilgili yaşanabilecek problemler için öğrenci ve İşletme bilgileri ile birlikte kurtulus@subu.edu.tr adresine mail atabilirsiniz.

 

  1. Kayıdı tamamlanan İşletmenin MUYS üzerinden “Öğrenci Talebi” oluşturması (İşletme sorumlusu tarafından)

 

  1. Başvuru evraklarının aşağıda belirtilen şekilde şahsen Arş. Gör. Ali Kuyumcu’ya teslim edilmesi: Evrak Teslimi 12 Eylül 2022 Pazartesi’den itibaren hergün 14:00-17:00 saatleri arasında yapılabilecektir. Oda No:105A. Online evrak teslimi kabul edilmeyecektir. Kendi imkanlarıyla İşletme bulan öğrencilerin 7+1’e başlayabilmeleri için  evraklarını dönem başlamadan teslim etmeleri gerekmektedir.

 

Başvuru Evrakları:

1-İŞLETMEDE MESLEKİ EĞİTİM KABUL FORMU (3 Adet, İşletme sorumlusu ıslak imzalı ve kaşeli, Başlama Tarihi: 26/09/2022 ve Bitiş Tarihi: 13/01/2023, Toplam 16 Hafta ve bu tarihler değiştirilemez.)( https://tf.subu.edu.tr/tr/71)

2-NÜFUS CÜZDANI FOTOKOPİSİ (1 Adet)

*İşletme Uygulaması Kabul Formunda IBAN numarası, öğrenci imzası, İşletme bilgileri, İşletme sorumlusunun imza ve kaşesi eksiksiz bir şekilde doldurulmalıdır.. BU AŞAMADA ŞİRKETİN MUYS KAYDI MUTLAKA YAPILIP, ŞİRKETİN ÖĞRENCİ ADINA TALEPTE BULUNMASI SAĞLANMALIDIR.

  1. Muys işlemleri ve evrak tesliminin yapılmasının ardından   ( https://forms.gle/d2nKh9kEfYkJuHpL6 ) bağlantısındaki online form eksiksiz bir şekilde doldurulmalıdır. Bu form doldurulmadan başvuru tamamlanmış sayılmaz.

 

  1. Evrak tesliminden itibaren 5 iş günü sonrasında İşletmeye verilmek üzere Sigorta Giriş Belgesi  serapkaya@subu.edu.tr  adresinden mail yoluyla talep edilebilir.

 

  1. Güz dönemi derse yazılma tarihlerinde TKN 429-İŞLETMEDE MESLEKİ EĞİTİM dersinin seçilmesi (Akademik Takvim’de belirtilen derse yazılma tarihlerinde. İşletmede Mesleki Eğitim yapacak öğrenciler mesai saatleri içerisinde İşletmede olmak zorunda olduklarından, bu saatlere denk gelecek başka herhangi bir ders seçmemelidirler.)

 

  1. Öğrenci, başvuru işlemlerinin tamamlanmasının ardından 26 Eylül 2022 Pazartesi itibariyle yerleştiği işletmede haftada 5 gün, tam zamanlı ve mesai saatlerine uygun olarak İşletmede Mesleki Eğitimine başlar. Bundan sonraki süreç dönemin 2. veya 3. haftasında her bir öğrenci için belirlenecek olan Denetçi Öğretim Üyesi ve öğrenci arasında devam eder.

2022/23 GÜZ-İŞLETMEDE MESLEKİ EĞİTİM TOPLANTI DUYURUSU

 

Dönem başına kadar kendi imkanlarıyla İşletme bulamayan öğrencilerimiz için 26 Eylül Pazartesi günü saat 10:00’da yüzyüze toplantı yapılacaktır. Bu toplantıya katılım zorunludur. Toplantının yapılacağı sınıf Pazartesi günü T4-105 nolu oda kapısında ilan edilecektir.

Kendi imkanlarıyla İşletme bulabilecek öğrencilerimiz  kabul formu gönderebilirler. Bu durumdaki öğrenciler için belge teslimi 26 Eylül Pazartesi’yi geçecek ise bu konuda alikuyumcu@subu.edu.tr adresine mail atıp bilgi vermeleri gerekmektedir.

ÖNEMLİ NOT: Bölüm olarak işyerlerinden gelen taleplere göre öğrencilerimizi yönlendireceğiz. Talepler Sakarya ve civarından olduğundan dolayı Sakarya’da yaşayanlar ve Sakarya’ya gelebilecek durumda olanlar durumlarını netleştirmelidir. Bu soruya herkes toplantı başladığı anda net cevap verebilir durumda olmalıdır.

NOT: Toplantıya 26 Eylül Pazartesi gününe kadar kendisi İşletme bulamayan öğrencilerin katılması zorunludur. Pazartesi gününe kadar kendisi İşletme bulan öğrenciler başvuru evraklarını teslim edebilirler. Kendisi İşletme bulup, evraklarını teslim eden öğrenciler 26 Eylül’den itibaren işyerlerine hafta içi 5 gün tam zamanlı olarak gitmeye başlayacaklardır.

 

MUYS KAYDI ve ÖĞRENCİ TALEBİ OLUŞTURULMASI HAKKINDA

2022-2023 Bahar Döneminde İşletmede Mesleki Eğitim yapacak öğrencilerimizin ÖNCELİKLE İşyerlerini MUYS (Mesleki Uygulama Yönetim Sistemi- https://muys.subu.edu.tr/ ) sistemine kaydettirmeleri gerekmektedir. MUYS kaydı bulunmayan işyerleri için, İşletme sorumlusu tarafından “Firma Kayıt Sayfası” sekmesinden kayıt yaptırılabilir. Kayıt onayı 1-2 gün içerisinde dekanlık tarafından gerçekleştirilecek ve kaydolunan e-posta adresine onay ve şifre mesajı gönderilecektir. Daha sonra İşletme sorumlusu tarafından sisteme giriş yapılarak öğrenci talebinde bulunulacaktır.  Muys kaydı bulunan işyerleri için sadece Talep oluşturulması yeterlidir. Talep oluşturulurken açıklama kısmına ilgili öğrencinin adı-soyadı yazılabilir. 

 

 

 

 

Galeri