Ana içeriğe atla

MEZUN ŞARTI:

  1. 2.00 ortalama
  2. 240 akts’yi (staj dahil) tamamlamış olmak. (5 adet teknik seçmeli-2 adet üniversite ortak seçmeli ve 8 yarıyılın tüm zorunlu dersler)

TEK DERS SINAVINA GİRMESİ GEREKEN ÖĞRENCİLER:

Mezun Şartlarını Sağlamakla Birlikte;

  1. Varsa FF-GR ile kaldığı fazla seçmeli dersini sildirdikten (SEÇMELİ DERS SİLDİRME FORMU) sonra tek ders sınavına sistem üzerinden başvurabilmektedir.  
  2. Sistem üzerinden başvuru yapamayan öğrenciler; TEK DERS BAŞVURU FORMU’na ek olarak transkriptleriyle birlikte Danışman Araştırma Görevlisi Hocasına imzalatarak Dekanlık Yazı İşleri Birimine elden teslim etmelidir.
  3. Evrak kontrolü ve imzaya gelmeden önce mutlaka Danışman Araştırma Görevlisi hocanızdan  mutlaka randevu alınız.
  4. SDG 001 Kodlu Seçmeli ders, Bölüm teknik seçmeli gibi isimsiz ve notsuz dersleriniz transkriptinizde varsa mutlaka muharremtasci@subu.edu.tr adresine mail atarak sildirmelisiniz.

#

 

  1. Akademik çalışmalar 1 ve 2 dersini alıp birleştirmek isteyen öğrencilerimizin Dekanlık Yazı İşleri Birimine AKADEMİK ÇALIŞMALAR DERSİNİ BİRLEŞTİRME Dileçelerini elden teslim etmeleri gerekmektedir.

DERS SİLDİRME SON GÜN: 26 HAZİRAN 2024 ÇARŞAMBA-12.00 (KESİNLİKLE UZATMA YAPILMAYACAKTIR)

TEK DERS BAŞVURU SON GÜN:  30 HAZİRAN 2024 PAZAR (ONLİNE BAŞVURU)

                                                           28 HAZİRAN 2024 CUMA (DİLEKÇE BAŞVURU)

NOT: Dilekçeyle başvuru tarihi sistemden başvuru yapamayan öğrenciler içindir.

TEK DERS SINAVLARI : 2 TEMMUZ 2024 SALI

DERS SİLDİRDİKTEN SONRA MEZUN OLACAK ÖĞRENCİLER:

DERS SİLDİRME İŞLEMLERİ YALNIZCA MEZUN OLUYORSANIZ YAPILMAKTADIR. MEZUN OLMAYAN ÖĞRENCİLER (YAZ OKULU YAPACAKLAR) DERS SİLDİRME YAPAMAZ.

  1. FF-GR ile kaldığınız fazla seçmeli derslerinizi transkriptinizden sildirmeden mezun işlemleriniz başlamayacaktır.
  2. Ders silme işlemleri için not verme sürecinin tamamen bitmiş olması gerekmektedir transkriptinizde eksik harf notu bulunmamalıdır.
  3. Eksik harf notu olan, transkriptinde hata olan öğrencilerimizin bölüm sekreterliğimizle iletişime geçerek transkriptlerinin doğru haline getirtilmesi gerekmektedir.
  4. Transkripti eksiksiz olan öğrencilerin Danışman Araştırma Görevlisi hocasından mail yoluyla randevu alarak ders sildirme dilekçesini imzalatıp dekanlık yazı işleri birimine elden teslim etmesi gerekmektedir.

DERS SİLDİRME SON GÜN: 28 HAZİRAN 2024 CUMA 17.00 (KESİNLİKLE UZATMA YAPILMAYACAKTIR)

AKTS TAMAMLAMA DİLEKÇESİ TESLİM ETMESİ GEREKN ÖĞRENCİLER:

Ders planındaki tüm zorunlu ve seçmeli  dersleri aldığı halde, Ders plan değişikliği, ve başka bölümden alınan derslerden dolayı 240 AKTS yi tamamlayamayan öğrencilerin AKTS TAMAMLAMA dilekçesini doldurarak Dekanlık Yazı İşleri Birimine elden teslim etmeleri gerekmektedir.